Ola !
Comezamos a recibir os traballos, debemos FELICITARVOS a todos polo voso esforzo, continuade así.
Por outra banda, só tendes que mandar os traballos que se pidan, non fai falta envialos todos.
Hoxe imos traballar como sempre, 1º lectura, logo Mates , Lingua e E. Física.
MATES
CORREGIMOS EL EJERCICIO 1 DE LA PÁGINA 142
15 dm
54 dm 115
cm 607 dm
27 dm
78dm
440cm 808cm
38dm
93dm 572cm 909cm
¿TE HA SALIDO BIEN ?
VAMOS A TRABAJAR UN POCO MÁS CON ESTAS
UNIDADES DE LONGITUD.
Abre tu libro en la página 143.
Fíjate en el ejercicio 3. Tenemos que
pasar a una unidad mayor, así que tendrás que
dividir.
¿Recuerdas cómo se dividía por la unidad
seguida de ceros? Fíjate en estos ejemplos:
230:10=
23 2300:100= 23 2300:10=230
Es muy fácil, aplicamos la propiedad
de la división, tachamos los mismos ceros en
el dividendo y divisor y...listo.
Ahora haz el ejercicio 3 y el
5 de la página 143. No olvides poner los datos en los
problemas.
Observa las dimensiones del cuadro que ha visto Marcos y calcula:
¿ Cuántos metros y centímetros
de largo mide este cuadro? ¿ Y de ancho?
¿ Cuál es en centímetros el perímetro de
este cuadro? Recuerda que para saber
el perímetro necesitas la medida de todos
sus lados.
El lunes pondremos las
soluciones .
LINGUA
Repasamos o que é un CAMPO SEMÁNTICO.
Lembrades o que era?
O conxunto de
palabras cuxo significado está relacionado,
é dicir, teñen algo
en común.
Exemplos:
profesións- mestre, albanel, carpinteiro…
animais- vaca, serpe ,rato …
flores- rosa , margarida, xeranio …
Collemos o libro de Lingua e imos a páxina 147, da
Unidade 9.
Poñemos a data , título- O campo semántico
Facemos as seguintes actividades en libreta ou folio.
As solucións de estas actividades, estarán o venres 17.
No hay comentarios:
Publicar un comentario